В Україні за останні роки STEM набув неабиякої популярності. Інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність є провідними принципами STEM - освіти, які співзвучно переплітаються з орієнтирами НУШ. Творча група вчителів початкових класів із задоволенням доєдналася до загальношкільного STEM проєкту «Людина і природа: еволюція взаємин» та вдало реалізувала його. Результати роботи учнів вчителі початкових класів, вихователі, вчитель- логопед та педагог – організатор, залучені до проєкту, презентували у формі лепбука, книги - збірки «Екологічних задач», наборі тренажерів для розвитку мовленнєвого дихання із одноразового паперового посуду, виставці виробів із вторинних матеріалів та відеоряду - звіту проєктної діяльності.
Продуктивна командна робота доводить, що STEAM – це універсальний практико-орієнтований підхід, який дозволяє учням справлятися із завданнями будь-якої складності. Водночас діти отримують практичну реалізацію своїх знань.
Заходи:
Торяник Надія Петрівна | «Планета Земля - наш спільний дім» (екологічні задачі, екологічна казка, виставка виробів із вторинних матеріалів, проєктна діяльність обдарованої дитини) |
Ульдякова Валентина Петрівна | «Лепбук як засіб реалізації проєктної діяльності у початковій школі». Проєкт «Людина і природа» |
Магльована Яна Юріївна | Серія логопедичних ігрових занять з екологічної тематики. |
Хильченко Вікторія Миколаївна | Екомайстерня « Життя без сміття» |
Телятнікова Вікторія Анатоліївна | СКІНД ( спільна колективно-індивідуальна справа) |
Цікаво було споглядати, як педагоги хотіли розповідати про свої плоди праці не 5хв, а дуже довго, адже я побачила дуже професійних та гуманних вчителів. Які втілили ідеї в реальні дії. Дуже вразив підход використання пластикових відходів, та наочні вироби, які демострують активну співпрацю учнів та педагогів! Дякую за досвід
ВідповістиВидалитиДуже цікаві, креативні підходи до висвітлення такої "болючої" теми, вважаю що це дійсно цікавий досвід для дітей та вчителів, можливість спробувати свої сили в різних галузях ( етапах підготовки) STEM - поєктів, практична реалізація своїх знань та вмінь!
ВідповістиВидалитиДуже цікаво і грунтовно проведена підготовча і дослідницька робота. Вчителям вдалося поєднати екологію, математику, українську літературу, вміло об'єднали спільну роботу дітей і батьків,а також показали шляхи для реалізації екологічних проблем.
ВідповістиВидалитиПочаткова школа – початкова ланка формування екологічної культури, екологічного мислення, засвоєння екологічних знань .
ВідповістиВидалитиДякую своїм колегам за професіоналізм, креативність,злагоджену роботу.
Хочеться відзначити творчий підхід, сприйнятливість до побажань, гнучкість у вирішенні організаційних питань в процесі підготовки і проведення заходу, відповідальне ставлення до спільної роботи і зацікавленість в результаті.
Останнім часом в освітньому просторі України набирає обертів STEAM-освіта. Здорово, що наш заклад завжди йде в ногу з часом, впроваджуючи новітні технології. Та й саму тему проєкту можна віднести до найактуальніших проблем сьогодення, що торкаються кожного жителя планети і від яких залежить майбутнє людства. Пишаюся своїми колегами! Ви,як завжди, в тренді. Креативні, сповнені сил та енергії, готові мотивувати та надихати учнів до нових звершень. Дякую за досвід!
ВідповістиВидалитиДякую своїм колегам за досвід та практичні навички. Всі педагоги креативно та практично підійшли до висвітлення здобутків у своїй діяльності. Буду залюбки використовувати у своїй роботі.
ВідповістиВидалитиКоли, як не зараз, виховувати в учнів любов до науки? А також одночасно до читання та мистецтва, використовуючи технології STEAM і STREAM. А головне, що діти просто у захваті від уроків, проведених у стилі STEM, тож здобуття знань перетворюється на справжнє задоволення.Дякую своїм колегам за те, що продемонстрували нам справжній майстер клас.
ВідповістиВидалитиПроблема екології, переробки сміття є дуже важливою в нашому сьогоденні. Учасники проєкту креативно та творчо підійшли до розкриття цієї теми. Проведена величезна робота в результаті якої діти отримали безцінний досвід, який будуть використовувати в своєму житті. Дякую колегам за надзвичайно цікаву роботу. Ви надихаєте. Бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиВалентина Петрівна, ви просто молодець і профі своєї справи. З Вас треба брати приклад як йти з сучасністю "в ногу", не зупинятися, а увесь час розвиватися.
ВідповістиВидалитиВсі вчителі зробили величезний об'єм роботи, а головне дітям було цікаво.
Дуже цікаво і грунтовно проведена підготовча і дослідницька робота. Вчителям вдалося поєднати екологію, математику, українську літературу, вміло об'єднали спільну роботу дітей і батьків,а також показали шляхи для реалізації екологічних проблем.
ВідповістиВидалитиУчитись важко, а учитись ще важче,
ВідповістиВидалитиАле не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
М.Сингаївський
Ці слова, на мою думку, саме про наших колег, які постійно сягають нових висот.
Адже життя доводить, що в сучасних умовах, які постійно змінюються, найліпше орієнтується, приймає рішення людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування нових ідей, задумів, підходів.
Бажаю всим постійно сягати нових висот.
Світлана Соколенко
ВідповістиВидалитиSTEАM-освіта допомагає формувати в дітей критичне мислення, навички командної роботи, уміння застосовувати знання для розв’язання завдань реального світу. Виконуючи завдання, запропоновані колегами,дитина вчиться бути більш самостійною, творчою, відповідальною. Дякую за цікавий матеріал, чудові ідеї.
Переповнена враженнями від побаченого і почутого. Багато нових форм роботи,дослідження маленьких науковців, вироби і моделі із вторинної сировини, створення посібників вчителями разом з учнями. Це цікаво!Зробивши все це своїми руками, діти будуть цінувати і берегти природу. Дякую колеги, майстри своєї справи.
ВідповістиВидалитиХочу подякувати за високий професійний рівень роботи, доцільний і цікавий формат проведення, продуманий до дрібниць, за можливість почерпнути нові знання і ідеї.
ВідповістиВидалитиВітаю вас з успіхом!
Під час захисту STEM проекту з виступу вчителів і вихователів ми дізналися, що світ обертається навколо інновацій: нові ідеї, нові продукти, нові рішення існуючих проблем. Наука, технології, інженерія та математика є основою для інновацій. Розвиток STEM-напрямків в освіті має вирішальне значення для розвитку суспільства. Слово STEM означає: S – Science (природничі науки), T – Technology (технології в загальному розуміння, не лише комп’ютерні), E – Engineering (інжиніринг, проектування, дизайн), M – Mathematics (математика). Сьогодні майже всі використовують IPhone та інші смартфони. Без технологій уявити наш світ сьогодні просто неможливо. Це також говорить про те, що технологічний розвиток буде продовжуватися, і STEM навички є основою цього розвитку. STEM освіта готує дітей до технологічно розвиненого світу.
ВідповістиВидалитиЗавдання STEM-освіти в молодшій школі створювати попередні умови для розвитку інтересу в учнів до природничих і технічних дисциплін. Любов до виконання роботи, отримання реального результату є основою розвитку інтересу учнів до навчання. Дякую за цікаві ідеї і креативний підхід до висвітлення даного проекту.
STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті.
ВідповістиВидалитиДітям вчитись стає по справжньому цікаво. Як показує досвід, після уроків STEAM - вони ще довго обговорюють між собою набуті знання.
Приємно, що поруч зі мною, працюють такі креативні,талановиті учителі.Пишаюсь своїми колегами. Дякую вам за таку колосальну плідну роботу.З превеликим інтересом прослухала виступи і переглянула створені вами презентації власних проєкт-ідей.
Цікава і плідна робота в рамках STEM - проекту була проведена нашими колегами. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання отримані в результаті навчання за STEM дозволяють дитині вирости новатором - двигуном розвитку людства.
ВідповістиВидалитиПочаткова школа - супeр!Глобальна підготовка, захоплюючі виступи. Дякуємо колeгам за творчість, крeативність, чудові пропозиціі щодо впроваджeннчя ідeй збeрeжeння природи.
ВідповістиВидалитиДякую колегам за велику практичну, пошукову та дослідницьку роботу, яку виконували в співпраці з дітьми та батьками. Дуже сподобалися вироби учнів. Було дуже пізнавально і цікаво.
ВідповістиВидалитиЦе був не просто приклад інтеграції навчальних предметів з метою активізації мотивації до навчання, а я із великим задоволенням спостерігала приклад інтеграції у саме життя, в найцікавіших його проявах пізнання світу - у творчих формах ігрової пізнавальної активності із незгасаючою іскрою дитячого творчого натхнення, запаленого дійсними справжніми професіоналами своєї справи, які не припиняють дивувати своїми можливостями креативного, не побоюся сказати, талановитого підходу до будь-якої справи у спілкуванні із вихованцями. Так перейматися вирішенням навчальних завдань та здоланням поставлених цілей можуть тільки вчителі!
ВідповістиВидалитиДійсно - колективна творча справа із новітніми іноваційними найкреативнішими формами втілення!
Дякую колегам за корисний та гарно організований STEM проєкт! Було настільки цікаво,що неможливо передати словами. Чудові презентації,цікаві творчі роботи,практичні поради,багато корисної інформації. Величезне дякую,за надані знання!
ВідповістиВидалитиДякую колегам за корисний та гарно організований STEM проєкт! Було настільки цікаво,що неможливо передати словами. Чудові презентації,цікаві творчі роботи,практичні поради,багато корисної інформації. Величезне дякую,за надані знання!
ВідповістиВидалитиКолеги з ліцею "Науковий", як завжди, на висоті. Креативні ідеї, творчі підходи до їх реалізації, яскравий результат - це все стиль роботи чудової команди початківців та адміністрації закладу. Дякую, колеги, за вашу невтомну, кропітку працю. Тема, представлена в проєкті, є, наразі, надзвичайно актуальною. Ваш досвід - особливо цінний сьогодні, для багатьох колег може стати прикладом. Творчості вам і надалі!
ВідповістиВидалити