ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ




МО вчителів зарубіжної літератури:

- якщо ви вважаєте, що екологічний світогляд може змінити навколишній світ;

- якщо ви хочете побачити, відчути красу навколишнього світу через призму художнього слова;

- якщо вам цікаво дізнатися, що таке каліграми;

- якщо ви хочете почути пейзажну лірику з екологічним присмаком,

тоді запрошуємо Вас ознайомитися з результатами літературно-екологічного проєкту "Поезія землі не вмре ніколи..."

Кабінет №  102









7 коментарів:

  1. Наш дивний світ такий, як казка,
    Он в небі хмаронька пливе.
    Тож бережи його, будь ласка,
    Все в ньому гарне і живе.
    Он квітка полум'ям палає,
    Яскраве сонечко блищить.
    Чарівна пташечка співає,
    Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.
    Дякую вчителям зарубіжної літератури за розкриття такої актуальної теми сьогодення, за творчий політ, за вкладену душу!!! Ви-найкращі!!!
    ***

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую учасникам за цікавий та змістовний проєкт, ідеї щодо використання матеріалу про природу, екологію на уроках літератури,гарні вірші написані учнями. Успіхів вам.

    ВідповістиВидалити
  3. Мала чудову можливість відвідати локацію вчителів зарубіжної літератури! Учителі досконало розкрили тему екології в світовій літературі, розглянули проблеми взаємодії людини та природи.Дуже цікаво було побачити проекти учнів, їх відеопрезентації, каліграми і багато-багато чого іншого, що відповідало темі проекту! Усе було пізнавально та доступно. Дякуємо!

    ВідповістиВидалити
  4. Неймовірний, захоплюючий світ літератури та поезії, інколи нам цього дійсно не вистачає у житті. Велика подяка всім вчителям кафедри зарубіжної літератури. За їх підтримкою учні нашої школи здійснили подорож крізь час і побачили нашу країну очима видатних письменників та поетів. Випробували себе в ролі художників (каліграми стали відкриттям і для мене), створили власні вірші і дійсно довели що ми можемо вірити в те, що "Поезія землі не вмре ніколи!"
    Як математик хочу запропонувати наступного разу знайти поезію у цифрах.

    ВідповістиВидалити
  5. Локацiя за участi вчителiв зарубiжноi лiтератури виявилась цiкавою та змiстовною. Класики минулого оспiвували та захоплюаались красою природи рiдного краю. Хоча твори сучасних авторiв все бiльше вказують на споживацьке ставлення людей до природи та ii ресурсiв. Що красномовно було показано учнями в iхнiх презентацiях.

    ВідповістиВидалити
  6. Вважаю дану секцію досить емоційно забарвленою так як поезія по іншому й не може. Дуже сподобалась робота дітей, а саме декларування віршів та особливо (!!) те, що діти самі створили свої творчі рядки за одними лише зображеннями навколишнього світу, який страждає екологічно. Про роботу вчителів, те, як вони надихали та мотивували учнів і один одного, як захопливо розказували і чарували своєю любов'ю до літератури неможливо не згадати. Не хочеться писати про "високий рівень" і таке інше, тому що тут повинні бути інакші розряди для вимірюання накшталт порівняння келиху доброго вина.
    Дякую.
    Відгук залишив вчитель англійської мови Товт Владислав Дмитрович

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за цікаву та змістовну секцію. Вам дійсно вдалося розкрити творчий потенціал учнів та закохати їх у природу! Дякую за невеличку вікторину, а каліграми - то взагалі захват! Так тримати!

    ВідповістиВидалити

МЕТОДИЧНІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ

ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, БІОЛОГІЇ ЛО...