ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ, ГЕОГРАФІЇ ТА БІОЛОГІЇ


 


Учасники проєкту (учні 8-Б класу) дослідили:

1. Вплив зміни клімату на рослини. Парниковий ефект. Поява несприятливих погодних явищ (посуха, суховії, смерчі). 

2. Проблема вирубки лісів на прикладі Чорного лісу. Значення фотосинтезу для життєдіяльності організмів. Діти зробили макет Чорного лісу та його мешканців, і дослідили лікарські рослини. Використали ґрунт з лісу для вирощування мікрогріну.

3. Виконали якісний аналіз обраних зразків ґрунтів з Чорного лісу та пришкільної території:

  • визначили показники кислотно-основних властивостей ґрунту (або реакції середовища) pH;
  • визначили наявні солі, які розчинні у воді;
  • визначили наявність важких металів.

Учні порівняли отримані показники з  нормативними (довідниковими) значеннями. Зробили висновок про санітарний стан ґрунтів та придатність їх для вирощування павловнії. Визначили способи покращення якості досліджуваних ґрунтів.

Учні 6-го класу посадили насіння рослини павловнії в лютому 2020 р і вирощували рослину в домашніх умовах, потім в серпні та вересні висадили 4 рослини в ґрунт на території школи і спостерігали за ростом рослин. Перші результати можна буде побачити на початку літа.

21 коментар:

  1. Цікаві та захоплюючі дослідження. Було видно, що учні дійсно переймалися своїми проектами.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікавий проєкт! Ми вирощували і піклувалися про наші рослини. Дбайливо ставилися до них, поливали (особливо влітку, щодня), пересаджували із одного горщика в інший. Ті саджанці, котрі цієї зими ще були вдома, цієї весни вже будемо висаджувати у відкритий ґрунт. Нашому проєкту вже більше року, а здається промайнула маленька мить. І не зважаючи на те, що насіння висаджували багато учнів, а до етапу висадки на території нашого Ліцею "Наукового" витримали не всі, ми не забуваємо про наших "діток" і турбуємося про них, проходячи щодня біля місць висадки, і, складаючи план подальших дій із ними.
    Проєкт по своєму повчає кожного турбуватися про своє навколишнє середовище, адже у повітря виділяється велика кількість шкідливих газів із заводів, фабрик, а також транспортних шляхів. Людство з кожним роком удосконалює екологію, ставлячи фільтри у труби для виходу газів, більшість переходить на електротранспорт (це краще ніж звичне нам, АЛЕ пам'ятайте про те, що, більш за все для видобутку цієї електроенергії можуть виділятися шкідливі речовини й гази у повітря), ставлять сонячні панелі і вітряки, котрі виробляють нам енергію, не шкодячи при цьому довкіллю. Я ЗАКЛИКАЮ ВИСАДЖУВАТИ ДЕРЕВА, адже таким чином ми допомагаємо природі і водночас робимо краще й собі. Буде більше кисню, затінок, на Землі стане менше повіней.
    Висаджуймо дерева разом!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Пізнавальні проєкт, дуже вразила деталізована смодель Чорного лісу. Вражена захопливим ставленням учнів до впровадження проекту

    ВідповістиВидалити
  4. З великим задоволенням відвідала локацію вчителів хімії, біології та географії. Відчувається творча колективна робота вчителів та учнів. Всі проекти були представлені самими учнями, супроводжувалися не тільки публікаціями а й конкретними справами (приготування коктейлів, вісадження дерев і ін.). Бажаю колективу кафедри подальших успіхів у розвитку пізнавальної активності учнів та спрямованості їх знань на практичне їх застосування.

    ВідповістиВидалити
  5. Учасниками проєкту була піднята дуже важлива тема, науково обгрунтована.
    Наведені приклади про зміну клімату в нашому місті.Дійсно, ці зміни відбулися завдяки нам. Дослідники не лише досліджували і співставляли факти, а й є учасниками подолання цієї проблеми.
    Я з Вами, разом зі своїми учнями сортую сміття,а найблищим часом висаджу дерева.

    ВідповістиВидалити
  6. Учні під керівництвом вчителів дуже плідно попрацювали над проектом: вирощували нову рослину; вивчали екологічні проблеми, які пов'язані із вирубкою лісів; створювали географічну карту та макет лісу; здійснювали хімічний аналіз ґрунтів; вирощували мікрогрин. Приємно було спостерігати з яким задоволенням працювали діти. Такі спільні проекти спонукають учнів глибше ознайомитися з роллю природи в житті людини,розвивають вміння висловлювати своє судження про людину як частину природи, виховують почуття відповідальності, вчать оцінювати ставлення людини до природи довкілля й оцінювати їх з позиції моралі. Велика подяка колегам Мажара А.О., Хохлова І.М., Гальчук Р.В., Якушенко О.В., Харитонова Ю.В., Ротарь О.С. за ваш професіоналізм, творчість і відданість своїй праці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.S. Всім учасникам даного проекту здоров'я та нових досягнень!
      О. Іванащенко.

      Видалити
  7. Звіт учасників проєкту вразив науковим підходом. Доповідачі показали глибоке розуміння матеріалу і проблематики. Вважаю, що проведені дослідження також мати і виховний вплив на здобувачів освіти. Дякую всім вчителям, які працювати над проєктом, і бажаю подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую учням за плідну роботу! Наші юні дослідники показали високий рівень знань, зацікавленість проблемою та перспективами її вирішення, удосконалили навички виконання хімічного експерименту. Працювати було легко та приємно!
    Подальших успіхів та перемог!

    ВідповістиВидалити
  9. З цікавістю та захопленням було спостерігати за презентацією вражаючих проєктних робіт.
    Навчати науці, технологіям, інженерного мистецтва, хімії, біології, географії інтегровано дуже важливо, оскільки ці сфери тісно взаємопов'язані на практиці.
    В ході дослідження STEM - проєкту, вчителями та учнями, була пророблена неймовірна робота, представлені цікаві винаходи, дослідження та експерименти. Вдалося поєднати в собі міждисциплінарний і проектний підхід, беручи за основу інтеграцію природничих наук в технології, інженерну творчість і математику.
    STEM-освіту за допомогою практичних занять демонструє дітям застосування науково-технічних знань в реальному житті.
    Діти вивчають конкретний проєкт, а потім власними руками створюють прототип реального продукту, проводять дослідження. Це розвиває ті навички, що будуть потрібні їм в дорослому житті та майбутній професії.
    Дякую за новий досвід, приємні враження та позитивні емоції!

    ВідповістиВидалити
  10. Тема є актуальною та якісно опрацьованою. Цікаво було спостерігати за учнівськими проектами та презентацією. Робота має не лише теоретичний характер, а й важливий для людства практичний компонент (у ході роботи над проектами учнями було висаджено значну кількість дерев).

    ВідповістиВидалити
  11. У захваті від побаченого.Учні дослідники, інженери провели титанічну роботу. Відкрила багато нового для себе з виступів учнів про рідний край. Вразило, з якою щирістю і захопленням представляли вони свої проекти. За роботами цих дітей стоять вчителі - майстри своєї справи. Дякую за цінний досвід роботи.

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже важливо, що учні не просто презентували проєкт, а "прожили" його , адже кожною моделлю, рослиною , доповіддю титанічна праця. Дякую за Вашу роботу )

    ВідповістиВидалити
  13. Хочу висловити щиру подяку вчителям хімії, біології та географії за чудову презентацію результатів STEAM-проєкту. Приємно вразив не тільки об'єм виконаної дослідницької роботи учнів та вчителів, а й професійно створена презентація, у якій навіть музика була доречною .Учні звітували про багатомісячну наукову роботу з різних навчальних дисциплін, але всі доповіді об'єднувало одне - вболівання за екологічну ситуацію Кіровоградщини та рідного Кропивницького.
    Завдяки STEAM-проєкту наше місто стане чистішим та зеленішим. Захотілось посадити дерево! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  14. Дуже вдалий проєкт, який привертає увагу дітей до сучасних екологічних проблем. Гарна справа посадити маленьке насіння і доглядати за ним. Дякую вчителям, було дуже пізнавально і цікаво.

    ВідповістиВидалити
  15. Зараз, можливо, як ніколи, освіта повинна бути виперкджувальною, що забезпечує вгадувати тенденції розвитку суспільства в майбутньому.Іноваційна науково-технічна система навчання STEM здобуває свою популярність. Діти навчаються вирішувати проблеми, стають новаторами, винахідниками, розвивають логічне мислення та технічну грамотність. Все це ми побачили під час презентації своїх робіт наших учнів. Дякую колегам, вчителям хімії, біології та географії, за за чудову роботу. Вам все вдалося!

    ВідповістиВидалити
  16. Діти показали себе з найкращої сторони. Віднеслись до проекту з відповідальністю,занурення в справу на 100%. З такими дітками працювати - радість - ви найкращі. Успіхів вам.

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую колегам за плідну роботу,за високий професійний рівень знань,за цікавий та змістовний проєкт. Дуже цікаво було спостерігати за роботою учнів.Усе було пізнавально, робота виконана досконало!Так тримати! Зирянова Н.В.

    ВідповістиВидалити
  18. Проект дав можливість дітям не тільки познайомитися з особливостями разних законів природи, а й на практиці усвідомити практичну сторону питання.Якщо в учня з'являється розуміння застосування знань, виникає величезне бажання застосовувати їх на практиці, що дає стійкий практичний навик і інтерес до навчання.

    ВідповістиВидалити
  19. Надзвичайно вдячна учнями за таку гарну роботу. Кожен прагнув знайти цікаву інформацію, поділитися з нею та по можливості використати на практиці. Підчас роботи, яка тривала більше року, діти проявили себе з найкращого боку. Виростити дерево з насінини дуже важко, а дерево яке не характерне для малої місцевості - ще важче. Але вони впорались! МОЛОДЦІ! (Хохлова І.М.)

    ВідповістиВидалити

МЕТОДИЧНІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ

ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, БІОЛОГІЇ ЛО...