ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ


STEM-технології – дієвий метод навчання природничо-математичним наукам. Ефективність процесу навчання полягає не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного застосування знань. Однією із STEM-технологій навчання математики є використання прикладних задач.

У рамках проєкту «Людина і природа: еволюція взаємин» учні 5 та 11 класів під керівництвом учителя Жосан О.М. досліджували практичне використання теореми  Піфагора. Учні розв’язували задачі прикладного характеру із зазначеної теми. Свої досягнення в опануванні теми учні продемонстрували на:

1) уроці «Дослідження трикутників. Відкладання прямого кута»(5-Б клас)

2) конференції «Практичне використання теореми Піфагора»(11-А клас);

3) під час створення учнівської колекції відео-задач «Пояснюю легко» (11-Б клас).

Під керівництвом вчителя Рябоконь Є.Ф. вихованці закладу долучилися до:

1) створення презентацій на тему: «Історія виникнення колеса. Колесо та науково-технічний прогрес» (8-Д клас);

2) перегляду прикладних задач, які можуть стати у пригоді під час вивчення таких важливих понять, як довжина кола та площа круга (7-Г клас);

3) розв’язування задач практичного змісту, що показують зв'язок математики з життям (8-Д клас, 5-Г клас), що сприяло розвитку творчої самостійності, ініціативи учнів, дозволяло краще реалізувати принцип зв’язку теорії з практикою.

Реалізація STEM-проєкту вчителем Гуненко Т.В. спрямована на дослідження еволюції думок стосовно уявлення про форму Землі. Розглянуто погляди на будову Всесвіту  від найдавніших часів до сучасності. Спільно з учнями була проведена пошуково-дослідницька робота про шляхи доведення саме того, що Земля кругла. Створено відео про результати роботи. Розв’язано задачу-жарт, у якій за допомогою глобусу та ляльки проаналізовано формулу обрахунку радіуса Землі, а потім перенесено обрахунки на реальні розміри (Земля та Людина).

У ході реалізації проєкту «Людина і природа. Еволюція взаємин» учні 7-В класу під керівництвом учителя Лаврусенко І.М. :

1) підготували презентації про внесок українських учених у розвиток фізики;

2) створили інтерактивні вправи на платформі  LearningApps, які актуалізували знання про те, які винаходи вчених-фізиків сприяли науково-технічному прогресу;

3) дослідили механічні процеси та явища з використанням робототехніки;

4) виготовили різноманітні моделі приладів та механізмів з метою вивчення фізичних законів  їхньої роботи.



 


Вч. Рябоконь Є.Ф.

Вч. Рябоконь Є.Ф.

Вч. Рябоконь Є.Ф.


Вч. Жосан О.М.


Вч. Гуненко Т.В.


Вч. Лаврусенко І.М.

15 коментарів:

  1. Шановні колеги! Ваша робота-це величезний вклад в розвиток учнів! Проекти дуже цікаві, діти змотивовані та такі талановиті! Завдяки вашій роботі, діти розкривають свої таланти та творчі здібності!!! Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  2. РОБОТА ВЧИТЕЛІВ ПЛІДНА, творча і відображає як працю вчителя, спрямовану на дієві методи навчання фізики та математики, так і на роботу учнів. Особливо сподобалися роботи Жосан О.М. та Лаврусенка І.М. Бажаю подальших успіхів в даному напрямку.

    ВідповістиВидалити
  3. Зацікавити сучасних дітей чимось, крім гаджетів дуже непросто. Але вам, шановні колеги, це дійсно вдалося зробити! Діти проявили неабияку творчість та креативність. Їхні моделі пристроїв дивують, а дослідження теорії на практиці є змістовними і корисними для розуміння математичних і фізичних основ нашого світу. Дякую, було дуже цікаво!

    ВідповістиВидалити
  4. STEAM-освіта в освітньому просторі-актуальна. Також тему проєкту можна віднести до найактуальніших проблем сьогодення. Дякую колегам за практичну,пошукову та дослідницьку роботу ,яку вони виконали в співпраці з дітьми та батьками. Ви - креативні, ви- мотивуєте учнів до нових звершень.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. P.S.: Дякую за плідну роботу . З повагою ,Анжела Сергатова.

      Видалити
  5. STEAM-освіта в освітньому просторі-актуальна. Також тему проєкту можна віднести до найактуальніших проблем сьогодення. Дякую колегам за практичну,пошукову та дослідницьку роботу ,яку вони виконали в співпраці з дітьми та батьками. Ви - креативні, ви- мотивуєте учнів до нових звершень.

    ВідповістиВидалити
  6. Зацікавити учнів, захопити дослідженням та впровадженням наукових знань, застосувати їх на практиці - саме так я б охарактеризувала роботу креативних педагогів. Надзвичайно сподобались вироби учнів, до того ж зі застосуванням екологічних матеріалів та вторинної сировини. Ви неперевершені! Пишаюсь вами, колеги. Ірина Моржова

    ВідповістиВидалити
  7. Завдяки вмінню колег зацікавити та організувати учнів, долучити їх до пошукової та дослідницької діяльності, вихованці нашого закладу знають напевно: математика поруч, вона захоплива та потрібна. Бачити і вивчати математичні та фізичні процеси у повсякденному житті - найкраща мотивація до вивчення предметів. Щиро дякую за цікавий захід.

    ВідповістиВидалити
  8. Неймовірно цікаво і захоплююче було спостерігати як діти приміряли на себе роль винахідників. Для них це є незамінним досвідом практичного застосування знань, умінь та навичок, які вони здобувають під час навчання у школі, а також мотивацією для подальшого розвитку у цьому напрямку.

    ВідповістиВидалити
  9. З цікавістю та захопленням було спостерігати за презентацією вражаючих проєктних робіт.
    Навчати науці, технологіям, інженерного мистецтва і математики інтегровано дуже важливо, оскільки ці сфери тісно взаємопов'язані на практиці.
    В ході дослідження STEM - проєкту, вчителями та учнями, була пророблена неймовірна робота, представлені цікаві винаходи, дослідження та експерименти. Вдалося поєднати в собі міждисциплінарний і проєктний підхід, беручи за основу інтеграцію природничих наук в технології, інженерну творчість і математику.
    STEM-освіту за допомогою практичних занять демонструє дітям застосування науково-технічних знань в реальному житті.
    Діти вивчають конкретний проект, а потім власними руками створюють прототип реального продукту. Це розвиває ті навички, що будуть потрібні їм в дорослому житті та майбутній професії.
    Дякую за новий досвід, приємні враження та позитивні емоції!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую своїм колегам з кафедри математики,фізики,інформатики за цікаві,змістовні проекти!!!
    Навчання дійсно потрібне "не заради навчання,а для життєвих потреб".
    Досвід колег буду використовувати при підготовці наступних STEAM-проектів.



    З повагою, Ольга Жосан.

    ВідповістиВидалити
  11. Хочеться відмітити неймовірну роботу проведену учнями щодо дослідження теорем Піфагора, підбору задач та практичного застосування. Було опрацьовано велику кількість матеріалу. Дуже вдалою вважаю задачу щодо подорожі навколо екватора, її модель з глобусом та аналітичне розв'язання. Неймовірно цікавими і креативними були проекти учнів з фізики, адже виготовлення деяких моделей дійсно потребує довгої та кропіткої роботи. Велика подяка усім колегам за нові ідеї для подальшої роботи.

    ВідповістиВидалити
  12. Сподобалось, що учні розробляли моделі сучасної індустрії, створювали проекти, аналізували, робили висновки, пов'язували їх з життєвими ситуаціями, це дасть можливість їм бути більш впевненими у власних можливостях та досягати цілей. Дякую за нові ідеї!

    ВідповістиВидалити
  13. Завжди була впевнена у важливості математики і фізики. А практичні завдання показали геніальність цих наук в житті людства. Діти стають партнерами природи по "творчості". Величезна подяка колегам за проведенню роботу. Багато хто з учнів були для мене відкриті заново.

    ВідповістиВидалити

МЕТОДИЧНІ ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО ЛІЦЕЮ

ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД ЛОКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, БІОЛОГІЇ ЛО...